Ziggo opzeggen
Wil je Ziggo opzeggen, omdat je gaat verhuizen, overstappen naar een andere provider of door een prijsverhoging? Wat je reden ook is, opzeggen bij Ziggo is eenvoudig.
Abonnement opzeggen bij Ziggo
Er zijn verschillende redenen waarom het interessant kan zijn om het abonnement op te zeggen bij Ziggo. Prijsverhoging, aanbieding bij een andere provider of niet tevreden over de diensten. Als je een goedkoper abonnement kunt afsluiten bij een andere provider, kan dit een goede reden zijn om over te stappen. Wat de reden ook is, abonnement opzeggen bij Ziggo doe je eenvoudig via de klantenservice. Voor klanten met Vodafone geldt op het moment dat Ziggo en Vodafone niet meer worden gecombineerd, dan vervalt de voordeel.
Hoe werkt abonnement opzeggen?
- Bel gratis 1200 met de vaste lijn of 0900 – 1884 (normaal tarief).
- Opzeggen is ook mogelijk via het online opzegformulier.
Waar moet je op letten bij het opzeggen?
Check of de contractperiode nog loopt. Als je apparatuur van Ziggo hebt zoals het modem, dan moet je deze na opzegging retourneren. Vraag om een bevestiging van de opzegging. Zo heb je altijd bewijs dat je het contract hebt opgezegd.
Ziggo opzegtermijn
Houd rekening met een opzegtermijn op het moment dat je wilt opzeggen. Na het aflopen van het contract is de opzegtermijn bij Ziggo 1 maand. Het is dan ook verstandig om dit eerst uit te zoeken voordat je gaat opzeggen. Daarnaast kan het zijn dat je een contract hebt afgesloten, maar de contractperiode nog niet verstreken is. In dat geval kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Kijk hier altijd goed naar.
Opzeggen bij overlijden
Als je het abonnement van een dierbare wilt opzeggen neem contact op met Ziggo. Geef de benodigde gegevens door. Regel de opzegging makkelijk online met de opzegformulier. Zodra Ziggo de opzegging heeft ontvangen, krijg je binnen tien werkdagen een bevestiging.
Opzeggen bij verhuizing
Ga je verhuizen of samenwonen? Goed nieuws, want dan kan je Ziggo meeverhuizen naar je nieuwe adres. Blijf je bij Ziggo dan krijg je gratis SmartWifi pods of 12 maanden lang een extra TV pakket. Wil je alsnog opzeggen, dan kan dat door te bellen naar 1200 of de online opzegformulier.
Vaste telefoon opzeggen
Vaste telefoon is voor veel mensen steeds meer overbodig geworden. Vaste diensten zoals telefonie lukt niet via Mijn Ziggo. Dit kan enkel via de helpdesk.
Ziggo zakelijk abonnement opzeggen
Zakelijke klanten van Ziggo kunnen producten eenvoudig opzeggen als het niet meer nodig is. Wil je alleen een abonnement wijzigen? Via Mijn Ziggo kan je het eenvoudig regelen. Bel voor de opzegging van je abonnement met de klantenservice op 0800 – 0620.
FAQ
1. Hoe kan je Ziggo opzeggen?
Opzeggen van je Ziggo abonnement kan telefonisch en online via het opzegformulier.
2. Wat is de opzegtermijn bij Ziggo?
Bij het aflopen van het contract heb je een opzegtermijn één maand.
Meer over Ziggo opzeggen vind je op: https://www.ziggo.nl/opzeggen.
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024
- Simyo Super Sale: extra scherpe prijzen en Dataplafond - 27 mei 2024