Youfone opzeggen
Een sim only abonnement bij Youfone heb je voor één of twee jaar of een contract die maandelijks opzegbaar is. Na het aflopen van je contract heb je een opzegtermijn van 1 maand. Ga je weg bij Youfone en stap je over naar een andere provider? De nieuwe provider zal je contract opzeggen bij Youfone. Vergeet niet om te kiezen voor nummer behouden.
Youfone abonnement opzeggen
Youfone is een provider van sim only, glasvezel internet en televisie abonnementen. Past het aanbod niet meer bij je wensen en zoek je iets anders? Dan kun je het abonnement wijzigen of opzeggen en overstappen. Zijn er teveel storingen of heb je elders een andere aanbieding gezien, opzeggen gaat eenvoudig via de Youfone klantenservice. Zij kunnen je verder helpen als je vragen hebt over opzeggen of wijzigen.
Hoe werkt abonnement opzeggen?
De snelste manier gaat via de Youfone klantenservice. Opzeggen kan van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 – 20:00. En in het weekend op zaterdag van 10:00 tot 17:00 via het telefoonnummer 1200 of 088 – 222 9222. Wil je alleen iets wijzigen aan het abonnement? Log in bij MyYoufone.
Glasvezel internet opzeggen bij Youfone
Met Youfone Thuis levert de provider glasvezel internet via het netwerk van KPN. Als je bij een nieuwe provider kiest voor de overstapservice dan geven zij de opzegging door aan Youfone. Is je contractperiode voorbij dan is de opzegtermijn één maand.
FAQ
1. Hoe kan je Youfone opzeggen?
Abonnement opzeggen gaat het snelst via de klantenservice via 1200 of 088 – 222 9222.
2. Wat is de opzegtermijn bij Youfone?
Als het contract is afgelopen heb je een opzegtermijn van één maand.
- DELTA Glasvezel Black Friday Deals 2024 - 5 november 2024
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024