Tele2 verlengen
Heb je een abonnement bij Tele2 waarvan de einddatum bijna inzicht is? Dan kun je het abonnement verlengen of overstappen naar een andere provider. Bestaande klanten hoeven geen aansluitkosten te betalen bij een nieuwe abonnement. Maak je nog geen keuze gemaakt, dan loopt het abonnement automatisch door en is het maandelijks opzegbaar. Vier maanden voor het einde van je contract kun je overgaan tot verlenging.Tele2 verlengen met telefoon
Voordat je abonnement gaat verlengen met of zonder mobiel is het handig om inzicht te krijgen in je verbruik. Misschien heb je meer of minder belminuten en internet nodig. Met Tele2 Unlimited kun je onbeperkt internetten. Bij het verlengen van je contact ontvang je extra klantvoordeel als er meerdere personen zijn met een andere Tele2 abonnement op jouw adres zijn. Kies een looptijd van 1, 12 of 24 maanden. Regel het verlengen eenvoudig via Mijn Tele2 of bel de klantenservice 020 – 754 4444.
- Ga naar Mijn Tele2.
- Verleng met een nieuwe telefoon of sim only.
Sim Only abonnement verlengen
Geen nieuwe toestel nodig? Wanneer je alleen je sim only abonnement wilt verlengen, omdat je tevreden bent met je telefoon, is dit een slimme keuze. Met een verlenging van je Tele2 abonnement profiteer je van actuele aanbiedingen. Bij Tele2 heb je een abonnement met een looptijd van 12 en 24 maanden. Voor meer flexibiliteit is er een maand maandelijks opzegbaar contract. Als je overweegt om te verlengen raden we aan om eerst de verschillende providers te vergelijken.
FAQ
1. Wanneer kan je Tele2 abonnement verlengen?
Je Tele2 abonnement mag je 4 maanden voor het einde van je contract verlengen.
2. Hoe werkt verlengen bij Tele2?
Bij het verlengen sluit je een nieuwe contract af online of telefonisch. Kies een bundel die bij je past. Je behoudt je eigen telefoonnummer.
- DELTA Glasvezel Black Friday Deals 2024 - 5 november 2024
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024