Odido opzeggen
Abonnement opzeggen bij Odido kan in principe altijd wanneer je maar wilt. Wel is het belangrijk om de einddatum van je contract te controleren. Stap je over naar een nieuwe provider, zal de opzegging automatisch worden geregeld als je gebruik maakt van de overstapservice.
Hoe moet je abonnement opzeggen?
Abonnement voor mobiel en internet kan je eenvoudig opzeggen door te bellen naar Odido. Is je abonnement afgelopen dan heb je een opzegtermijn van één maand. Daarna kun je opzeggen wanneer je maar wil.
Mobiel abonnement opzeggen
Je abonnement voor mobiel opzeggen gaat makkelijk via Mijn Odido. Vul de opzegdatum in en stuur je opzeggingsverzoek. Zodra je contract is afgelopen, wordt je abonnement automatisch omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt dan makkelijk overstappen naar een andere provider. Kies bij je nieuwe provider voor nummerbehoud en zij regelen het opzeggen.
Internet, TV en bellen opzeggen
Je pakket voor internet, televisie en bellen kan je maandelijks aanpassen. Wil je alsnog opzeggen, dan kan het snelst via 0800 – 0092. Een andere manier voor opzeggen is per brief of e-mail.
- DELTA Glasvezel Black Friday Deals 2024 - 5 november 2024
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024