Contact met T-Mobile
Wil je contact met T-Mobile? Naast telefonisch contact zijn er zijn meer contactmogelijkheden zoals online via het forum, social media of chat. Ondersteuning via WhatsApp heeft T-Mobile op dit moment niet. Met de ruime openingstijden kun je op elk moment van de dag de klantenservice bereiken.
Klanten met vragen of opmerkingen over T-Mobile Thuis kunnen bellen naar 0800 – 0092. Voor overige vragen rondom T-Mobile Mobiel is de klantenservice bereikbaar op 06 – 2400 1200.
Chat
Stel je vragen aan de chatbot. Kom je er niet uit, dan wordt je doorverbonden naar een medewerker.
T-Mobile Community
De T-Mobile forum is de plek waar je informatie kunt vinden. De klantenservice medewerkers lezen mee op het forum en reageren wanneer het nodig is. Stel je vraag en discussieer mee. Ga naar: https://community.t-mobile.nl.
Social media
De social media team staat voor je klaar van ’s morgens 8:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur.
- Facebook: https://www.facebook.com/tmobilenl/
- Twitter: https://twitter.com/tmobile_webcare
T-Mobile zakelijk contact
Voor zakelijke klanten is de klantenservice bereikbaar op een ander nummer. De klantenservice is open werkdagen van 8:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 9:00 tot 17:30 uur. Voor persoonlijk contact is het telefoonnummer 0800 – 7112.
Vragen over een zakelijk abonnement? Stuur een e-mail via het contactformulier.
- https://www.t-mobile.nl/zakelijk/service/contact/email
FAQ
1. Hoe kan je contact opnemen met T-Mobile?
De klantenservice is bereikbaar via de telefoon, chat, forum of social media.
2. Wat zijn de openingstijden van T-Mobile klantenservice?
De openingstijden van de klantenservice is op werkdagen van 8:00 tot 20:00. En zaterdag van 9:00 – 17:30.
- DELTA Glasvezel Black Friday Deals 2024 - 5 november 2024
- Caiway gaat verder onder de naam DELTA - 14 augustus 2024
- Simyo: aanpassingen bij Compleet - 22 juli 2024